2012. március 25., vasárnap

Hajnali kaland

Ki van odabenn?

Remekmű ez a bejárat!Ki csinálhatta?




Ha kihúzom magam,talán nem leszek reumás öregkoromra!

Mit találtam?!
 Ma kalandosra sikeredett a hajnali fotózás,ugyanis tegnap bedöglött az autó.Pedig a V8 örök,most mégsem akar elindulni! Kénytelen voltam gyalog nekivágni a kőkemény 4km-es távnak! :) Nevetségesnek mondható,de ennyi cuccal reggel 4kor nem volt annyira vicces! Siettem, hogy még sötétben kiérjek,de az óraállítás ténye is csak akkor jutott eszembe,mikor már egy órája ültem a sötétbe,hogy mikor világosodik már! :D Hullafáradtan értem haza 11-kor,de szerencsére lett pár értékelhető kép,tehát bőven megérte kuksolni a természet lágy ölén. :) Ezúttal kicsit közelebb merészkedtek a seregélyek is,de jó képet még mindig nem sikerült lőni róluk! Itt egy kis ízelítő:

1 megjegyzés:

  1. Egy apró segítő szándékú észrevételem lenne. Bár tudom, hogy szikrázó napsütésben nehéz rendesen kiexponálni a képet pláne ha ilyen kontrasztos madarakról van szó mint a harkály, vagy a cinege, de én túl sötétnek látom a képeidet. Meg egy kicsit sárgásak szerintem, a fehéregyensúlyt húzd el a hidegebb irányba.
    A harkályos fa nagyon komoly. Tetszik :).
    Peti

    VálaszTörlés