2012. május 13., vasárnap

Remény

Jópár hete már hogy nincsenek madarak a lesen. Már-már fel is adtam, beletörődtem hogy ok,akkor ez csak téli les lesz,túl közel van a tó,nem kell nekik a víz. Karbantartás azért szükséges a les körül és ha már itt vagyok gondoltam bambulok egyet,beülök egy órára úgyis lemegy a nap nemsoká. Pár perc múlva azonban valóságos invázió fogadott,volt olyan hogy egyszerre négy faj is fürcsizett az itatón! Ómájgáád! Kb. a 300-adik képet lőttem el amikor lépteket hallottam a les mellett. Majd egyszercsak kopogtatnak az ajtón. De izomból! Nem mertem kinyitni,ugyh csak a résen néztem ki,akkor látom hogy egy felbőszült fácánkakas akar engem kiszabadítani a lesből! :D Örültem én ennek,de 10 perc után már meguntam,mert a többi madár emiatt nem mert odajönni,ez meg nem akart az objektiv elé menni,igy visszakopogtam neki egy erőset hogy húzzon valamerre! :) Kicsit arrébb röppent és aztán onnan rikácsolt! Ekkorra már a nap is lement,ugyh go haza.Itt egy kis izelitő:








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése