2012. június 25., hétfő

Seregély helyett...

Vágod?
Átlóval szemben





Tegnap seregélyre vadásztam eredetileg,de ők sajna egy másik meggyfát választottak az enyém helyett,ahol fotozni lehetetlen volt! Egész délután hangos madárénekek hallatszódtak a les körül,talán 8 fajt is számoltam ha nem csalt a fülem,de az itatóra nem igazán jöttek. Murphy törvénye alapján viszont mikor elkezdtem összepakolni, mert már nem volt elég fény,természetesen megjelentek a meggyvágók! Azt már rég megtanultam hogy a gép az,amit utoljára szabad csak eltenni! A széket azonban már elpakoltam, a madárkák meg nem hagytak hazamenni,igy zsibbadt lábbal guggolva-térdelve fotoztam végig majd 1órát! :) De ismét megérte úgy érzem! A képek magukért beszélnek! Meggyvágót meggyfán,...unbelievable! :)


(Nagyobb nézetért katt a képre)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése