2012. december 31., hétfő

szilveszter napja

Gondoltam amíg otthon készül a kaja szilveszterre addig nem lábatlankodok,kimegyek kicsit fotozni.
A les felé útba esik egy kis csatorna,ahová mindig bekukkantok,mert túlságosan alkalmas hely arra hogy Jégmadarak éljenek ott. Ma végre sikerült megpillantanom őket! A horgászok által betört jég felett figyeltek egy benyúló ágon. Nem mertem túl közel menni,500mm-en kézből lőttem egy képet,csak hogy ne vonja senki kétségbe hogy ott igenis vannak Jégmadarak! Élőben ilyen közelről talán még sosem láttam ilyen madarat. Gyönyörű!!! Úgyhogy assszem megvan a következő projektem! :) Mikor kiértem a leshez egy Dolmányos varjú,egy Szajkó és egy Egerészölyv repült el onnan! Sajnos csak a Szajkó jött vissza,de egyre több kedvem van kimenni legközelebb! :)

Jégmadár

Szajkó
Nagy fakopáncs


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése