2013. január 20., vasárnap

Buteo Buteo

 Térdig érő hóban rallyztunk ki reggel 6kor a lesbe. Kisebb elakadás volt egy hóalatt rejtőző farönk miatt,de gyorsan kitaktikáztuk Nikivel a Jeep-et és haladtunk tovább mihamarabb begyújtani a lesbe az új kályhát. A csalihúst otthon felejtettem így sok jóra nem számítottam. Azonban alig napfelkelte után,a Cinegék,Csuszkák,Megyvágók után megérkeztek a Szajkók. Mirelit húst kapartak ki 30 centi mélyről! Jééé, mégiscsak lesz itt husi! :) Nem is kellett sokat várni és megjelent az első Egerészölyv. Aztán követte még kettő. Többször beszálltak az itatóra is,ezért fel kellett pattintanom a 135-ös Zeiss-et is. Egy óvatlan pillanatban egy Karvaly is benézett,amiről én lecsúsztam,de Nikinek sikerült lencsevégre kapnia. Valamint egy új faj,a Sövénysármány is tiszteletét tette,de sajnos csak a hátát mutogatta. :(
Nagyon jó kis nap volt,megérte megfulladni a petróleum kályhától! :D

(Úgy döntöttem hozzácsapoma az előző nap képeit is mikor Ferenczi Attilával ültünk kinn.)

Buteo Buteo Egerészölyv



Niki Karvalya








Előző nap:








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése