2013. december 7., szombat

Az első hó

Leesett. Már nagyon vártam! 6-ra már készenlétben ültem a lesben,vártam mit hoz ez a pár centi hó.
Alig jött fel a nap,az ölyv már a mellettem lévő fáról figyelt. De sajnos fél óra múlva elszállt,valami nem tetszett neki. Lehet az, hogy döglött volt a csaliegér. :)  Cserébe egész délelőtt bejártak az Erdeipintyek,Citromsármányok,Verebek,Cinegék,Harkályok, és a Fácán.
Nemrég kaptam fatertól egy hótaposó csizmát, -35-ig birja tartani a hőt elvileg, ma volt az első éles próba. Azt kell mondjam, otthon a szobában nincs ilyen melege a lábamnak! Király cucc!!
A fűtést is sikerült végre lecserélni, eddig egy petróleum kályha volt, de megkönnyeztem minden kinnlétet és irtó büdösen mentem mindig haza. Most egy barátomnak hála kaptam egy lakókocsi gázkonvektort.Szuperül működik, pöcc-röff be lehet kapcsolni és jó meleg van!
(Ha Bükfürdőn jártok,mindenképp egyetek egy lángost a Laura büfében!!! Ez itt a reklám helye! :))

Erdei pinty

Mezei veréb

Citromsármány





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése