2014. szeptember 4., csütörtök

Újbarát-Új faj.

Ismét volt egy kis update a lesen, az itató mellé bekerült egy sűrű bokor. A madarak figyelése közben jöttem rá, talán ez hiányzik nekik, mert igen bátortalanul viselkedtek, nem mertek beszállni. Meg is értem őket, mostanában minden nap bejár a Karvaly. A múltkor kétszer is a les előtt kapott el egy Barátcinegét! Ma volt az első próba működik-e a bokor. Alig 10 perce ültem benn, már jöttek is a Barátposzáták és a cinegék! És rendre szépen mind a kis bokorba szállt! :) Múkodik! :)
Szerencsém volt ma egy új fajhoz is, amit nem csak itt, de még sehol nem fotóztam. Kis poszáta névre hallgat. Később benézett egy Meggyvágó és két Őszapó is. Őket is ritkán látni ennél a lesnél. Remélem visszatérnek még máskor is! Indulás előtt még egy Csuszka is beröppent elém az ablakhoz. Tavaly tél óta nem láttam! Ennyi meglepetést egy nap! :) 

Kis poszáta

Őszapó

Meggyvágó

Vörösbegy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése