2012. december 28., péntek

Dendrocopos major

Rendkívül vártam a hétvégét,mert megérkezett az ásványgyapot szigetelőanyag a leshez és szerettem volna mihamarabb megcsinálni,mert beköszöntött a tél. Ilyen anyaggal eddig még nem dolgoztam,az üveggyapottal azonban voltak már rossz élményeim,így felkészültem a legrosszabra. Jól beöltöztem,kesztyű és símaszk is felkerült hogy elkerüljem a ,,napokig mindenhol viszket és szúr" érzést. De a poron kívül semmi negatívumát nem találtam a szigetelőanyagnak! És ha óvatosan rakosgattam akkor még az se! Szóval sirály a kőzetgyapot! A Cinegék és Csuszkák közben nem zavartatták magukat,néha 1méteres távolságra magoltak mellettem. Mivel későre járt,csak másnap próbáltam ki hogy sikerült a hőtartás. A hideg és a hóesés segített a tesztben. Bár 2 pulcsi és egy kötött mellény volt rajtam,kabátot már nem kellett felvennem a lesben! Az ablak párásodása viszont zavaró méreteket öltött,ezt konzerves dobozból fabrikált ablakfűtéssel gyógyítottam. Itt egy pár werk fotó és a ,,nap madara" a nagy fakopáncs, aki amellett hogy szorgalmasan bejárt a diókért, lyukat kopácsolt a díszletre és megtömte napraforgómaggal :) 










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése