2012. december 16., vasárnap

Karvaly

Kezdem feladni a harcot,ugyanis a fél erdőt kivágták a lesnél és sok a kíváncsi ember is! Ma éjszakás meló után azért kimentem kicsit,mert már rég voltam a hétvégi túlórák miatt is. Szokásos helyzet,ezer Cinege,pár Csuszka meg egy Harkály... Egyszer csak huss! Mindenki elhúzott. Gondoltam megunták a zabát. De nem! Egy Karvaly szállt le az itatóra! Hihetetlen élmény volt ilyen közel lenni hozzá,de észnél kellett maradnom,mert tudtam hogy nagyon óvatos madár és ezt a lehetőséget nem szalaszthatom el! Kikapcsoltam a vakut,nem kockáztattam! Lassan visszatekertem a zoom-ot és a madárra céloztam. Egy gyors expó beállítás és kis várakozás. Nehéz eldönteni ilyenkor hogy lőjjek, vagy megvárjam amíg elkezd inni vagy enni mert akkor már ugye kevésbé van résen! A Shoot mellett döntöttem,mert mivan ha csak benézett és már repül is tovább! Jártam már így zöldküllővel,nem is egyszer! Na szóval két kattintás lett a vége,a madár megijedt a hangtól osz cső! Nembaj! Jó lett mindkettő és hatalmas élmény volt! Meg szerintem amúgy is vissza fog még térni! Remélem... :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése