2013. december 29., vasárnap

Győrújbarát 2

Ismét újbaráton jártam. 
Hajnalban mikor rendezgettem az itatót, láttam hogy ide biz már nem csak Cingék járnak szotyizni, hanem más fajok is. Üres maghéjakkal volt tele az etető, a Cinegék pedig el szokták vinni a magot és máshol eszik meg.
8-ig kb alig volt mozgás,de egyszercsak hangos cserregést hallok, kinézek jobbra és meglepődve látom,hogy a mellettem lévő bokor telis-tele van Zöldikével! Meg is lepték az itatót rendesen, (ami egyébként most etetőként üzemel, nincs benne viz) legalább 15-öt számoltam. Lassan csatlakoztak hozzájuk a Verebek,Cinegék,Csuszkák és a Vörösbegy. 
Rekedt károgás szakitotta meg a lakomát, minden madár huss, elröppent! Négy Szajkó érkezik a friss húsra. De csak egy merészkedik közel. Csipeget párat, óvatosan nézelődik, kattog a gép, portré is készül róla, majd továbbáll. 
Két Egerészölyv követi őket, a szemközti fára szállnak le. Az egyik méregeti a helyzetet, és egy óra múlva beszáll elém az itatóra. Megfontol madár. :)  De sajnos még igy is csalódnom kellett, mert 5mp után felpattant és elhúzott! Tiszta paragép! Ezt eljátszotta 3-szor! Délután 2-ig birtam türelemmel, aztán én is elhúztam. :) Kép nem lett róla közelről, de azért jó kis nap volt ez is, hozza a les az elvárást!

Vörösbegy


Zöldike

Zöldike

Mezei Veréb

Szajkó




Egerészölyv



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése