2013. december 17., kedd

Győrújbarát

Idén először sikerült kimenni az újbaráti lesbe. Mint régebben irtam, elég problémás helyen van,ezért nyáron nem tudtunk felvinni vizet. Most viszont itt a tél! Nem kell viz, elég némi napraforgó és hús.
Nem sok reményt fűztem a dologhoz, ugyanis ide nem etettem korábban, az etetőt is csak két nappal ezelőtt vittem ki. Szokás szerint pirkadat előtt már benn ültem a lesben, épp elrendezkedtem mire kezdett világosodni. Nem is hittem a szememnek! Az Egerészölyv már szemben csücsült a fán és onnan kémlelte a friss tüdőt,vesét,májat! :)  Egyszercsak rigóéneket hallok. Meg is jelent a kis fekete egy bokron. Majd egy Fenyőrigó követte. Aztán mégegy és mégegy. Kb. huszat számoltam a környező bokrokon! Hát ez szuper! Úgysincs még Fenyőrigós képem! De sajnos nem jött közelebb egyik sem, igy nem is lett most sem. :( Elzavarták az ölyvet is,de sebaj! Úgyis F5 ISO 1000 1/25 a tényállas.
Mikor kicsit jobbak lettek a fények megjelent 3 Szajkó. Még nincs teljesen berendezve az itató, ezért itt-ott belógott a képbe a fólia. Néhány képet azért sikerült megvágni úgy hogy ne látszon. 
Később elcsendesedett minden,pár Cinege és Vörösbegy repdesett be a szotyiért, igy kicsit elbóbiskoltam.
Amikor felébrettem megint az ölyv látványa fogadott,de ezúttal tőlem 3m-re az itatón!!! Eszeveszett,de óvatos kattintgatások következtek! Mivel a hús sem volt rögzitve, egy perc után meglépett egy májjal és nem lett sok kép róla!
Jó kis nap volt ez,nagyon meglepett hogy ilyen forgalom van,de tudtam én már tavasszal hogy jó kis hely lesz ez! A leckét megtanultam, mindig mindenre fel kell készülni legközelebb!








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése