2014. január 1., szerda

Év végi összefoglaló

 December 31-et is sikerült lesben töltenem, ami duplán jó, mert nem csak az év utólsó napja, de kereken az 50. nap is a piroslesben!  Ezért úgy gondoltam megér a dolog egy év végi összefoglalót, mit is csináltam az évben. A kiváncsi olvasók most egy pici betekintést nyerhetnek a kulisszák mögé! :)

A 13-as szám egész életemben szerencsétlen volt számomra, talán ezért is kezdődött az év úgy, hogy térdig érő vizben állt a les augusztusig!



Ezért időm mint a tenger, raktam hát ki tavasszal odukat és költőládákat



Egy kicsit kezdtem azért depis lenni és eszement dolgokkal próbálkoztam kinomban. Pl. itthon az ágyból fekve fotóztam az erkélyre bejáró rigókat! :)


Én is meglepődtem,de lett eredménye!


Sokáig azért nem mehetett ez igy, felpattantam hát és megépitettük Győrújbaráton a régóta áhitott itatós lest közösen Ferenczi Attilával.



A sok szép madárnak viszont ára van!  Konkrétan a lehetetlen földrajzi helyzetből kifolyólag, nem tudtunk vizet hordani az itatóba! Egyszer bevállaltam gyalog fel a dombra 25l-es kannákkal, de megfogadtam hogy igy, soha többet! A szivem valahol a fejem tetejében kalimpált és még a fülem hegyéről is spriccelt az izzadság! Ezért ezt a dolgot is jegelni kellett ideiglenesen, igy próbálkoztam cserkeléssel,





autóból Nádirigó fotózással,


Hibrid, félig cserkelős, félig etetős megoldással,


lessátorból jégmadárra is vadásztam,


megtaláltam a revirjüket és fix olcsó lest helyeztem ki, 
(ami jobb lett mint gondoltam,mert Bakcsót, Szürkegémet és Pézsmapatkányt is fotóztam belőle!)




meglátogattam barátaim, Polt Péter és Palánkai Zsolt dunaalmási lesét,


jártam a hortobágyon sasozni,



Dámszarvasokat fotóztam és valami Canon fényképezőszerűséget tartottam a kezemben, (Pfhö...!)



fotóztam párszor a Bakonyban is,



Szemeztem Citromsármánnyal,


új lakóm lett a lesben, ami közben kiszáradt,



felújitottam a tetőt,


összeraktam a motorom és kevésbé szennyezem a légkört, (na jó, nem azért amúgy,csak drága a benzin :D )


a Pécsi Természettudományi Múzeumban kiállitásra került az egyik Meggyvágós képem. (Köszönet birdphotography.hu-nak!)


És számtalan kaland történt még, amiről nem készültek képek. Sok helyen jártam fotózni az Arrabona Fotoklubbal, voltak kiállitások ahol helyet kaptak a képeim, sokszor tértem haza ázottan,fagyosan,mocsárszagúan, új fotósarcokat ismertem meg és még sorolhatnám.
 Bár évközben úgy gondoltam nem volt túl szerencsés semmilyen dolog amibe belefogtam, most visszatekintve mégis úgy gondolom jól telt és sikeres volt ez az év! A 13-as szám tehát tehet egy szivességet...! :)


És végezetül két kép a 31-ei napról, az év madara számomra a Cinege,mert ők mindig meglátogattak történt is bármi! :)
2013 December 31

2013 December 31


Ui.:

Boldog új esztendőt kivánok minden kedves olvasómnak!



1 megjegyzés: